Header afbeelding
Huisartsenpraktijk van Straaten en van Schie
Beeckzanglaan 54A 1942LT
Beverwijk

Praktijknieuws

Nieuwe Aios en stagiaire doktersassistente:

Zoals u weet werken wij mee aan het opleiden van nieuwe huisartsen en doktersassistentes.

Per 1 december 2024 komt Lisa bij ons als staiare ons team versterken. Lisa werkt op  maandag, woensdag en vrijdag op de praktijk. Op dinsdag gaat zij naar school.

Lisa werkt onder supervisie van Karin en de huisartsen.

Susanne is klaar met de opleiding en is bij ons blijven werken.

Vanaf 1 maart 2024 krijgen wij een nieuwe Aios, huisarts in opleiding,  Tulay Kiliç. Tulay kunt u treffen op het spreekuur. Zij zal onder supervisie van de huisartsen werken.

Publicatie: 13-11-2024

 

 

Helpdesk digitale zorg

Wat is Helpdesk Digitale Zorg?

Helpdesk Digitale Zorg biedt ondersteuning bij de digitale zorg van de huisartsen in Midden- en Zuid Kennemerland. Al uw niet-medisch inhoudelijke vragen rondom digitale zorg kunt u stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij het inloggen, zelfmetingen, videobellen of DigiD.

De servicemedewerkers van Helpdesk Digitale Zorg hebben inhoudelijke kennis over de digitale toepassingen van [naam organisatie] en kunnen u op weg helpen. Daarnaast hebben ze alle tijd voor u. En belt u vaker? Ook dat is geen enkel probleem! Helpdesk Digitale Zorg is er voor u, zodat ook u van de voordelen van digitale zorg profiteert.

Hoe neem ik contact op?

Op Huisartsen Zuid- en Midden-Kennemerland – Helpdesk Digitale Zorg vindt u alle handleidingen om zelf aan de slag te gaan. Wilt u liever iemand spreken, dan belt u naar telefoonnummer 085 – 1304575. U spreekt dan altijd met iemand die u begrijpt en samen met u tot een oplossing komt.

Helpdesk Digitale Zorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00. Belt u buiten deze tijden, dan wordt u automatisch door een servicemedewerker teruggebeld met de vraag of u nog hulp nodig heeft. Ook is contact via e-mail en chat mogelijk.

Klik op de link om de video te openen; nhz-connected.nl/system/ckeditor_assets/attachments/1148/Helpdesk_Digitale_Zorg_Wachtkamerscherm_video.mp4

Publicatie 25-11-2024

 

 

Uw eigen gegevens inzien

U kunt uw medische gegevens, zoals medicatie die u gebruikt of welke aandoeningen u heeft, inzien. Dit kan via ons patiëntenportaal of via een Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO).

PGO

Een Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO) biedt toegang tot medische gegevens van verschillende zorgaanbieders, zoals bijvoorbeeld de huisarts, het ziekenhuis en de apotheek. Ook kunt u hier zelf gegevens in bijhouden. De PGO is in de vorm van een app op uw telefoon of als website beschikbaar. U heeft DigiD nodig om uw gegevens op te kunnen halen bij de zorgverleners.

Patiëntenportaal

Wij maken gebruik van een patiëntenportaal. Ons patiëntenportaal Uw Zorg Online is gekoppeld aan ons informatiesysteem. Hier vindt u alleen de medische gegevens die wij van u weten. Daarnaast kunt u via ons portaal een vraag stellen/foto’s sturen/herhaalmedicatie aanvragen. Wat goed is om te weten: Dit portaal is ook een PGO, dus u kunt in Uw Zorg Online ook uw dossier van een andere zorgverlener downloaden.

Meer informatie over het inzien van uw gegevens kunt u vinden op de website van Thuisarts.nl.

Publicatiedatum: 27-07-2023

 

Telefonische bereikbaarheid; 

Wij zijn telefonisch niet te bereiken tussen 11.30 en 15.00 uur in verband met andere werkzaamheden van de assistente, u kunt ons dan uitsluitend voor spoedgevallen bereiken.

Tussen 15.00 en 16.30 uur kunt u bellen voor het opvragen van uitslagen en spoed klachten die niet kunnen wachten tot de volgende dag.

Afspraken kunt u maken in de ochtend tussen 8.00-10.00 uur. Tussen 16.30 en 17.00 zijn wij enkel voor spoed te bereiken.

Publicatiedatum:  03-10-2022

 

Eigen gegevens

Gegevens, uitslagen, dossierregels, die u uit het dossier wilt hebben kunnen wij voor u uitprinten, maar in het kader van privacy niet mailen. Deze kunt u ophalen in de praktijk.

Publicatiedatum: 19-10-2021